نوشته های محمد حسین نادی در بلاگ اسکای

نوشته های محمد حسین نادی در مورد کسب و کارهای اینترنتی ، استارتاپ ها ، سئو فلسفه ، ادبیات و هنر

نوشته های محمد حسین نادی در بلاگ اسکای

نوشته های محمد حسین نادی در مورد کسب و کارهای اینترنتی ، استارتاپ ها ، سئو فلسفه ، ادبیات و هنر

با تلوبیون، تلویزیون اختصاصی خود را داشته باشید

چنین چیزی دیگر یک تصور نیست. به لطف تلوبیون می‌توانید گلچینی از برنامه‌های مورد علاقه‌تان را در هر زمان که تمایل دارید تماشا کنید. برنامه‌های شب را صبح یا برنامه‌های ظهر را عصر ببینید و لیست پخش اختصاصی خود را بسازید. هر زمان خسته شدید یا کار داشتید، برنامه را متوقف کرده و بعد مجددا پخش کنید. به این ترتیب، کنترل پخش برنامه‌های تلویزیون را در دست بگیرید و تلویزیون را مختص ساعات زندگی خود تنظیم کنید.

تلوبیون با پوشش‌دهی برنامه‌های 30 کانال تلویزیونی، کامل‌ترین آرشیو برنامه‌های صدا و سیما را در بستر وب به صورت رایگان برای شما فراهم کرده است تا هیچ برنامه‌ای را از دست ندهید. با تلوبیون می‌توانید همه برنامه‌های پخش زنده و ضبط شده، فیلم و سریال، برنامه کودک و نوجوان، فوتبال و... را تماشا یا حتی برنامه محبوب نظیر خندوانهبا اجراهای کمدی جناب خان، خنداننده شو، برنامه شاد شبی با عبدی و برنامه برنده باش با اجرای محمد رضا گلزار یا هر برنامه دلخواه دیگری را دانلود کنید و آرشیو خودتان را داشته باشید.

کاربری آسان سایت و اپلیکیشن تلوبیون، امکان ساخت لیست تماشای اختصاصی، دسترسی ساده به همه برنامه‌های 30 شبکه تلویزیونی، قابلیت توقف برنامه و ادامه پخش در زمان دیگر، پخش برنامه‌ها در سه کیفیت و حجم مختلف و... موجب شده است تلوبیون در گروه 10 سایت برتر ایران قرار گرفته و با بیش از 7 میلیون نصب فعال، به یکی از اپلیکیشن‌های پر طرفدار برای فارسی زبانان تبدیل شود.  

تلویزیون رو توی تلوبیون آنلاین تماشا کن !

یکی از جدیدترین فناوری‌هایی که در تمام دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تلویزیون آنلاین است. حالا بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که برنامه‌ها و فیلم‌های مورد نظرشان و یا حتی مسابقات ورزشی را بصورت زنده از طریق موبایل یا لپ‌تاپ خود مشاهده کنند. 

ادامه مطلب ...

تعمیر باند اکتیو و تعمیر باند پسیو در آروند فراز مهرگان

باندهای پسیو و باندهای اکتیو از انواع اسپیکرهایی هستند که برای فضاهای بزرگ و در مقیاس های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. نکته حائز اهمیت درباره این باندها ، عدم برتری هریک از باندهای پسیو یا اکتیو نسبت به مدل دیگری است. در واقع باید گفت این دو نوع اسپیکر، هیچ یک بر دیگری برتری ندارد و کاربران باید متناسب با نوع کاربری خود بهترین نمونه آن ها را برای خود انتخاب کنند.  ادامه مطلب ...

تعمیر اسپیکر JBL در گارانتی آروند

طبق روایتی از آروند فراز مهرگان جی بی ال یک برند آمریکایی است که با طراحی، تولید و توزیع جهانی اسپیکرهای باکیفیت با کاربری‌های مختلف، توانسته است به شهرت و محبوبیت بالایی دست پیدا کند. بی‌شک هیچ چیز بیشتر از تجربه کاربری رضایت بخش، تایید کیفیت محصولات و خدمات یک کمپانی نخواهد بود.

جی بی ال اسپیکرهای مختلفی برای کاربری‌های گوناگون طراحی کرده است. بنابراین کاربران زیادی از نوجوانان عاشق موسیقی گرفته تا کاربران حرفه‌ای که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کنند، از مشتریان و طرفداران JBL هستند. اما اسپیکرهای جی بی ال هم با همه توانمندی، دوام، کارایی و کیفیت خود ممکن است در اثر سهل انگاری و استفاده نادرست کاربران دچار آسیب و صدمات جدی شوند.

یکی از ایرادات رایج اسپیکرهای حرفه‌ای جی بی ال نظیر مدل‌های PRX، JRX، SRX و EON سوختگی اسپیکر است. با توجه به نوع کاربری این اسپیکرها، اغلب کاربران این اسپیکرها را به آمپلی فایر متصل می‌کنند تا صدای خروجی مطلوبی از اسپیکر دیافت کنند. اما استفاده از آمپلی فایر برای هر بلندگو و اسپیکری نیازمند رعایت قوانین و قواعد خاصی است. در اثر عدم رعایت این قوانین، طبیعتا اسپیکر آسیب خواهد بود.

کاربران باید برای استفاده از این اسپیکرها، توان خروجی آن‌ها را در نظر بگیرند. سپس متناسب با توان خروجی بلندگوی جی بی ال، باید آمپلی فایر مناسبی برای آن تهیه کنند. برای مثال د صورتی که توان خروجی اسپیکر حدود 250 باشد، یک جفت اسپیکر 250 واتی را باید به آمپلی فایری با توان 500 وات متصل کرد. عدم رعایت این نکته و بالاتر بودن توان آمپلی فایر از اسپیکرها، باعث سوختگی اسپیکرهای JBL می‌شود. در صورت چنین آسیبی، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر JBL به مراکز تخصصی تعمیر سیستم‌های صوتی و تصویری مراجعه کنند.  ادامه مطلب ...

تعمیر اسپیکر بلوتوثی در آروند فراز مهرگان

آروند فراز مهرگان با تعمیر تخصصی اسپیکرهای بلوتوثی و شارژی، به یکی از قطب‌های اصلی تعمیرات اسپیکر وایرلس تبدیل شده است.

اسپیکرهای بلوتوثی با حذف محدودیت‌های سیم، امکان استفاده از بلندگو و اسپیکر را در هر شرایط محیطی فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها که از محبوب‌ترین دستگاه‌ها دیجیتالی هستند، سفر به دل طبیعت و کویر، پیکنیک، مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک یا حتی انجام کارهای روزانه در خانه و محل کار را برای همه افراد خوشایندتر کرده‌اند. چرا که با استفاده از آن‌ها، کاربران بدون محدودیت می‌توانند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند و لحظاه خود را خاطره‌انگیزتر کنند. 

ادامه مطلب ...